به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اخذ ویزای توریستی کانادا با IR4T تضمینی

    ویزای توریستی کانادا یکی از پر طرفدارترین ویزاهای جهان است. با دریافت این ویزا، شما می‌توانید به مدت حدود 6 ماه در کانادا باقی بمانید و از این کشور زیبا و پرجاذبه دیدن کنید.

    ir4tbiz
    دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 - 13:37
    بازدید : 49
    برچسب‌ها :

    اخذ ویزای شینگن

    ویزای شینگن، ویزایی است که برای ورود به 26 کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین چند کشور دیگر صادر می‌شود. این ویزا به شما اجازه می‌دهد که به صورت قانونی و برای مدت محدودی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا وارد شوید و در آنجا اقامت کنید. برای اخذ ویزای شینگن، ابتدا باید به سفارت یا کنسولگری کشوری که می‌خواهید به آنجا سفر کنید، مراجعه کنید و فرم درخواست ویزا را تکمیل کنید. همچنین، باید مدارک مورد نیاز مانند پاسپورت با زمان اعتبار کافی، بلیت هواپیما، بیمه مسافرتی، مدارک مالی و اطلاعات پرواز و اقامت خود را نیز به همراه داشته باشید.

    اخذ ویزای شینگن 1402 - خدمات مهاجرتی ایرانیکا

    پس از ارسال مدارک و پرداخت هزینه ویزا، درخواست شما بررسی می‌شود و در صورت تأیید، ویزای شینگن شما صادر می‌شود. اما در صورت رد درخواست، دلایل رد به شما اطلاع داده خواهد شد و شما می‌توانید در صورت امکان، اصلاح مواردی که موجب رد درخواست شده است، انجام دهید و درخواست خود را مجددا ارسال کنید. باید توجه داشت که ویزای شینگن تنها برای سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و برخی کشورهای دیگر مانند ایسلند، لیختن‌اشتاین، نروژ و سوئیس صادر می‌شود و برای ورود به کشورهای دیگر نیاز به ویزای مجزا خواهید داشت.

    معرفی 10 تا از بهترین دانشگاه های ایتالیا

    بهترین دانشگاه‌های ایتالیا:

    1-پلیتکنیک میلان 2-دانشگاه بولونیا 3-دانشگاه رم "لا ساپیانزا" 4-دانشگاه تورینو 5-دانشگاه پدووا 6-دانشگاه فلورانس 7-دانشگاه ناپل 8-دانشگاه پیزا 9-دانشگاه میلانو 10-دانشگاه رما "لوییجی بوکونی"

    معرفی 10 تا از بهترین دانشگاه های آلمان

    بهترین دانشگاه‌های آلمان:

    1-دانشگاه هایدلبرگ 2-دانشگاه فریدریش اشتاین 3-دانشگاه هایلبرون 4-دانشگاه برلین 5-دانشگاه آخن 6-دانشگاه فرانکفورت 7-دانشگاه زولینگن 8-دانشگاه فرانز لیست 9-دانشگاه فریدریش ویلهلم 10-دانشگاه مونستر

     

    معرفی 10 تا از بهترین دانشگاه های انگلستان

    بهترین دانشگاه‌های انگلستان:

    1-دانشگاه کمبریج 2-دانشگاه اکسفورد 3-دانشگاه لندن 4-دانشگاه ادینبورگ 5-دانشگاه منچستر 6-دانشگاه بریستول 7-دانشگاه لیورپول 8-دانشگاه یورک 9-دانشگاه وارویک 10-دانشگاه شفیلد

     

    معرفی 10 تا از بهترین دانشگاه های کانادا

    بهترین دانشگاه‌های کانادا:

    1-دانشگاه تورنتو 2-دانشگاه بریتیش کلمبیا 3-دانشگاه مک‌گیل 4-دانشگاه واترلو 5-دانشگاه البرتا 6-دانشگاه کویینز 7-دانشگاه وسترن انتاریو 8-دانشگاه کالگری 9-دانشگاه دالهاوزی 10-دانشگاه منیتوبا

    موسسه اریسمان سفر با برند IR4t

    این موسسه با سال ها تجربه در زمینه دریافت انواع ویزای تحصیلی و ویزای شینگن می تواند به افراد در زمینه مهاجرت کمک کند. این موسسه خدمات گردشگری مانند دریافت بلیت و رزرو هتل را نیز ارائه می دهد.

    ir4tbiz
    شنبه 9 ارديبهشت 1402 - 14:20
    بازدید : 45
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 2
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه